Monday, March 26, 2007

Sufi Hadramaut



Asalnya komentar daripada Dr Asri merujuk kepada upacara keagamaan di yaman hardamaut. Maka seorang blogger yang selalu melakukan komen sinis terhadap beliau, menyebut Komentar Dr Asri satu Fitnah. Di usahakan video ini untuk mereka dan nilailah sama ada ia fitnah atau pun tidak,, Kita cuma tertanya-tanya agama apa mereka ini.

3 comments:

muhsin al-dandarawi said...

saudara,
saya insaf, saya jahil lagi hina. sy pernah bsm mjlis s.s dr.asri dan habib umar, sy mengasihi keduanya kerana Islam.Dengan penuh rasa kesedaran kedua2 mmg tokoh dlm bdg agama, namun adalah sedikit terpalit"ketidak puasan hati saya"dalam kata2 dr.Asri...ini bukan upacara keagamaan, ini perkumpulan yg bukan atas dasar aqidah..ini atas dasar mahabbah,saya msh ingat psan dr.asri di DBP, kalau ikut atas dasar kasih tdk mengapa dan ini yg dibuat oleh Habib Umar...kenapa kita bertengkar dlm keadaan akidah kita yg sama.bila akidah sdh mantap, tk plu lg berdebat...rugi.
Waffaqanallah jami'an...
Habib Umar itu ulama'...
Dr.Asri ulama'...
sy mghargai kedua2nya dgn pdekatan yg tersendiri...w'slm

Abdul Rabb said...

Kepada tuan Blog

Teruskan taklid membuta tuli, teruskan lagi....

Pi balajr lagi laaa(senyum jer aku tgk kerenah org malaysia taklid membuta tuli....

Air Setitik Team said...

Please visit our updated blog at http://airsetitik.tk or http://airsetitik.co.cc. Look forward to having your share of thoughts.

Air Setitik